13 January 2012

my bff's engagement day

salam

hehe, malasnye jari jemari ni nak menaip entry baru utk blog kesayanganku ini..ish3..smpikn byk event yg besh tlepas..so nak xnak tpaksela update gak bnde yg da blalu..at least ble la makcik tu bace nnt..kikiki..orait, bln lps sorg lagi bff ku da selamat btunang and next week majlis akad nikah n kenduri belah pompuan..so far die kate psiapan da nak siap..hee,aku tlgla die pe yg patot..nak tolong lebey2,gue xreti..ampun ye makcik..

malam sebelum blangsungnye majlis tu, kitorang (aku n amani) g uma lya..die de wat tahlil sket. kitorg p pon da lewat da..sume tetamu da blek pong,ceit...salah die,sape suh die xmentioned awai2 kn..sbb siang tu aku n fmly g uma tunang sepupu aku..ish3,bz bebenor..pastu mlm tu aku n aman tlg teman lya g amek brg hntrn kt kedai, tlg wat scallop kt tangge (xsiap,tp ktorg da nk blek).haha..da hampir kul 12 tgh mlm, ktorg pon mblahkan dri..takot nnt mama xbukak pintu..wuuuu...

sok arinye, fmly belah laki dtg kul 11 kot,lupela...akhrnye kate sepakat pon telah dcapai oleh kedua belah pihak, lya kemaen nebes lg..kikiki..pastu sesi bgambar, makan2 n solat..pastu kami pon minta diri...p bjalan2 d sekitar ampang jer...my adiks+mr baka pegi urut kaki..maklumla,masing2 da tue..kaki lenguhla,tcabut skru la..tseliuhla...wahaha..hey, u guys xtau kan pe ktorg wat time korg tgh syok diurut? jeng jeng jeng...ktorg mgular kt galaxy yg xbape nk best tuh...bosan jerr...pastu round2 kt AP..lame xg sane..banyak da berubah..h0h0..ok la, penat da membebel, sile layan gmbo2 mkck lya ni ye..wink2...

nice eh




kami yg over..lalala

No comments:

Post a Comment