20 July 2011

Taaruf Sessi0n

salam..
   aha, second entry kali ni mustila berkenaan sahabat2 ku... actually kitorang de 6 org tmasuk aku...ktorg knl sejak skola... kebetulan umah pon dekat2 je. so selalu la ktorang lepak, bdiskusi n bmusyawarah...ok la, dulu tyme skola ktorg de name grup sdiri..ape tah, aku pon xbape nak ingatla. maklumla, sejak da mjangkau usia emas ni, serba serbi da x ingat...(bagus gak aku da lupe, klu x mmg memalukan, wakaka).

   ecah- die ni aku knl sejak darjah 2. ktorang 1 klas, die dok kt blakang aku, tepi tingkap. aku xtaula die ingat lagi ke x. time tu aku xbape nak suke nk kawan ngan die...sebab?? hurm, sebabnye perangai die cm jantan. kawan p0mpuan pon xbanyak, gurau kaso, suara p0n kuat, ah pendek kate die ni memang annoying giler ah..(hahaha, sowi cah..aku kan jujur 0rgnye..)

ena- makcik ni lak aku knl sejak tabika kemas lagi. die ni mmg paling sensitif am0ng ktorg sume. mmg tlebey emo la. sket2 nak nangis..mase tadika dlu, ari2 die nanges, aku yg dok sebelah die ni smpai naek rimas, menyampah sume de..ktorg bpisah n then jmpe balek mse form 1. sejak tu aku rpt balek ngn die.

amani- hehe, ktorang b2 kenal mase darjah 2..(same klas ngn si ecah). dlu si amani ni bestfren aku. tp aku xpasti la die igt ke x..rasenye cm xingat..ahaha,lantokla. ktorg g mane2 sesame. aku ni kuat jeles, pantang tgk sesape rapat ngn die, mulela nk tarik muncung. si minah ni plak, bile aku majok, die hulur duet kt aku. konon2 die nk totop mulut aku. then de skali tu aku sound die, aku ckp " wei, ko igt aku ni mate duitan ke? aku xmo ko rapat ngn org len, aku xsuke.." rase diri aku teramat poyo ketike itu...malunyeee

lya- hee, markonah ni klu xslp aku knl die time skola rendah agame. die ni pgawas yg sgt garang. aku kenal pon gitu2 je. xpenah ckp pon ngn die. then mse form 4, die masuk skola aku, ktorg bkwn. tp sygnye die xbape nk sudi bkwn ngn ktorg...mybe ktorg hot kot..hahaha, prasan!!!

ley- datin ni aku knl mase form 2. aku tukar tmpt duduk, sbb myampah ngn senah sebelah aku. die asyik nk tengok muke kt cermin, pastu suh aku komen, "elok x tudung die?". aku xdela kesah sgt, tp klu dlm sehari da 20 kali tanye, xke hangen 1 bdn ni..?? pastu aku knl ley, ktorg trs jd bestfren sejak tu. mule2 mmg xbape senang ngn die, tp lame2 okla, die 1 kepala..mmg kembar la ktorg.

ktorg b6 mule rpt start form 4, pastu mse f5 ktorg de join la seminar pe tah, setiap sabtu kne g sane. ktorg maken rpt n rpt n rpt hingga ke hari ni...bangge aku de kwn cm dorg. aku hrp pshbtn ktorg akn kekal smpai bebile..amin =)

No comments:

Post a Comment